Telefonsex...

Tänkte skriva lite om telefonsex...ett underskattat sätt att njuta om man inte kan vara nära sin partner/kk osv.
 
 
 
Å nu menade jag inte att man bokstavligen skulle ha sex med en telefon, utan prata med en annan människa å tillfredsställa sig själv.
Det finns ju vissa som tänder på att man pratar lite dirty, medans andra bara gillar att höra den andra njuta.
 
Jag har själv testat telesex ett antal gånger å jag måste säga att jag gillar mest att höra hur den andra njuter, stönar å har det allmänt skönt.
Det lämnar lite mer åt fantasin om ni frågar mig ;-)
 
Sen finns det säkert dom som använder telefonen som en sexleksak...jag menar ju...telefonen har ju oftast vibrator.
Men det är en helt annan sorts telesex :-D
 
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0