sexig mat...

Här i veckan som varit har jag ju tagit upp ämnet matsex...så nu tänkte jag ta upp ämnet sexig mat.
Finns det mat som är sexig??
Personligen tycker jag att det finns mat som är sexig att äta.
 
Många tycker ju att ostron är sexig mat...men jag vet inte om jag håller med där...själv tycker jag bara att ostron ser äckligt ut...ungefär som slem serverat i ett snäckskal :-D
Men eftersom jag aldrig smakat det så kan jag inte svara på om det är gott eller inte.
 
Däremot tycker jag att jordgubbar kan vara väldigt sexig mat, banan kan också väcka en del fantasier, men annars finns det ju mycket mat som kan vara sexig....honung, choklad, olika sorters frukt osv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen kan det ju finnas dom som tar sexig mat till en helt annan nivå å serverar den så här:
 
 
Så...det va lite tips å funderingar kring vad jag tycker är sexig mat :-)
Puss å kram på er alla där ute...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0