Min kärlek till dig mitt hjärta!!!

Mitt underbara hjärta...du kom in i mitt liv å tog mitt hjärta med storm...du smekte min själ med dina vackra ord å hela din uppenbarelse gör mig lycklig å trygg.
Ingen annan får mig att känna så mycket som du.
 
 
 
 
 
 
Jag har aldrig någonsin träffat en sån underbar människa som du...du förstår mig, du känner mig, du vet hur du ska få mig glad, du vet hur du ska få mig k*t.
Hela du är perfekt å underbar å det finns ingen annan som är så go å underbar som du.
 
När jag ser på dig så hoppar mitt hjärta till när det fylls med mer kärlek till dig...med dig så känner jag mig trygg, med dig så känner jag mig lycklig å med dig så känner jag mig älskad.
Du berör hela mitt väsen med din närhet å dina vackra ord.
Jag har aldrig känt en sån underbar människa som du.
 
Utan dig så skulle hela min värld falla ihop å kvar skulle det bara vara ruinerna av en brusten å nedbränd kärlek.
De ruinerna skulle aldrig gå att bygga upp igen....du vackra människa...det är du som är hela min värld.
 
Jag kommer för alltid att älska dig...oavsett vad som händer.
Du har mitt hjärta i din hand...ta hand om det för det är ömtåligt...men det är bara ditt å ingen annans.
 
 
 
 
 
 
Det kommer för alltid vara du å jag min underbara ängel...å det kan ingen ändra på.
Jag vill leva mitt liv med dig...jag vill åldras med dig, leva mitt liv med dig......jag vill uppleva allt med dig...skaffa barn med dig, skaffa hus med dig, älska dig, gräla med dig, bli sams igen, skaffa hund med dig...ja jag vill helt enkelt uppleva hela mitt liv med dig min underbara älskling.
 
 
 
 
 
 
JAG ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID MITT HJÄRTA!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0