Veckans kultfilm 2!!

Den här veckans kultfilm är egentligen inte en film utan en hel filmserie...men enligt mig är den riktigt Kult...å det är ROCKY filmerna.
 

Det är en filmserie som jag har växt upp med, fascinerats av å taggats av.
Man hade aldrig så mycket mod å jävlar anamma som efter man hade sett på nån av Rocky filmerna.
Rockys utseende fick ju hjärtat att smälta å vem ville inte vara gift med Rocky, bli skyddad av honom, känna sig liten i hans armar å bara kyssa de där sneda läpparna :-P
 
Jag kommer ihåg alla filmerna så väl...Rockys tränare, Apollo Creed, Clubber Lang å inte minst Ivan Drago...denna sexiga hunk som man fick en sorts hatkärlek till.
 
Men det är som sagt var en riktig Kult film-serie...enligt mig!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0