Den äldsta oskulden någonsin...

Tänkte slänga ut lite sexfakta igen:
 
Sir Isaac Newton är den äldsta manliga oskulden någonsin med sina 84 år utan sex.
Det fanns inga som helst bevis på att han hade haft sexuellt umgänge under hela sin livstid.
 
Tycker verkligen det är starkt gjort att leva ett helt liv utan att ha sex.
Det är klart att det säkert va lättare förr då man inte blev så exploaterad för allt sex..via tv, dator, reklam osv.
I dagens läge ska allt handla om sex å jag tror att det finns en helt annan sorts press på dagens ungdomar att bli av med oskulden snabbare än ögat, än vad det va förr..tex på Isaac Newtons tid.
 
Jag menar..tror ni att Isaac Newton hade kunnat hålla sig ett helt liv utan sex om han hade levt på våran tid då 10 åringar vet mycket om sex, då man har sexualundervisning tidigt i skolan, då nästan all reklam riktar in sig på att sälja med ett sexigt utseende osv??
 
Men som sagt var...jag tycker det är starkt gjort att va oskuld under ett helt liv...men det skulle jag inte vilja uppleva själv....sex är ju trots allt det skönaste man kan ha (med rätt person).
 
Världens äldsta manliga oskuld..Sir Isaac Newton
 
 
Puss å kram på er allihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0