Djurkalsonger????

Satt å kikade runt på olika sidor igår kväll...va som lite sugen på att beställa lite nya godsaker.
Å då hittade jag denna bild:
 
 
 
 
Min första tanke då jag såg de här kallingarna var att jag skulle verkligen garva ihjäl mig om jag såg en kille i såna där....jag menar..hur kan nån tycka det är sexigt???
Det finns ju en massa olika djur att välja på också...å de har ju funnits länge för försäljning, så nån måste ju verkligen köpa dom.
Då kan man ju verkligen hoppas på att folk köper dom som skämt, för om människor börjar tycka såna är sexiga så tycker jag att det här med att göra allt för sin partner börjar gå en aningen för långt...ha ha ha.
 
En annan bild som jag hittade var den här:
 
 
Och nu snackar vi en helt annan sak...det här är alltså ett vibratorägg som tjejer(mest) kan ha på väl utvalda ställen.
Den lilla grejen på nyckelring är dosan som kontrollerar vibratorn...hur intensivt det ska vibrera osv..å den hade en viss avståndsgräns...så det innebär att man kan ha ägget på ett visst ställe å gå ut..å din partner har dosan å sköter vibratorn :-P
Kan verkligen bli en intressant shoppingrunda ;-)
Så nu vet ni att om jag tokvibrerar i kön på ica eller nån annan affär, så har jag skaffat ett ägg...ha ha ha.
 
Puss å kram på er där ute i den trista å mörka vinterkvällen

Kommentarer
Postat av: Stefan

Skall köpa en sådan o trimma den så den funkar et tpar mil...så jag kan busa med dig på långt avstånd!

Svar: jasså...det låter som en riktig utmaning :-p
Ninna

2012-11-20 @ 01:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0