Idoler genom tiderna...

Satt just å tittade på klipp osv på datorn...å jag säger då det...ha ha ha vilka idoler man har haft genom hela mitt liv.
Det är ju fanken bedrövligt!!!
Vet inte ens om jag ska våga nämna vissa av mina idoler från förr.....så pinsamt är det faktiskt.
Men jag har ju sagt att jag ska vara brutalt ärlig här...så då måste jag ju hålla mitt ord.
 
OBS!!! DÖM MIG INTE NU ALLT FÖR HÅRT!!!!
 

Mina första idoler jag hade...då var jag kanske 7-8 år eller kanske ännu yngre...det var pojkbandet "New kids on the block".....ha ha ha.
Mobba mig inte för det nu...jag vet att det är hemskt.
Men då...på den tiden så älskade jag verkligen det bandet.
Min absoluta favorit i gruppen var ju Jordan Knight...jag tyckte han var så himla snygg.
Idag då jag kollar på bilder på honom så funderar jag ju på om jag hade problem med synen...ha ha ha.
I mitt rum som jag hade då så hade jag tapetserat med bilder å plansher på N.K.O.T.B.
Jag hade en jacka med Joe, trosor, t-shirts, pins osv.
Jag hade tom örhängen å halsband med mina idoler på...ha ha ha.
 
Det är i dag VÄLDIGT pinsamt att erkänna detta...men ni ska veta att jag idag inte tycker dom är bra...ha ha ha.
 
 
Hela gruppen!!
 
 
     
Jordan Knight då...herre gud.
 
 
 
 
     
Jordan nu...nu kan man fatta varför jag gillade honom :-)
 
 
 
Puss å kram på er allihop...fler idoler kommer jag skriva om nån annan dag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0