Känslor...

Kärlek...hur förklarar min sin kärlek till en annan människa??
Kan man älska flera personer samtidigt???
Vad är egentligen kärlek???
 
Är kärlek en känsla eller en upplevelse....kan man ta på kärleken eller är det ungefär som att beskriva en själ...man vet att den finns där men man kan inte riktigt beskriva vad det innebär?
 
Det enda jag med säkerhet vet är att man kan älska på olika sätt.
Man har en sorts kärlek till sina föräldrar...en helt annan till tex ett husdjur eller en vän...å sen har vi kärleken till en partner.
Men hur kan man avgöra vilken kärlek som är den viktigaste??
Å vilken kärlek är den djupaste??
Jag vet att jag älskar flera personer av hela mitt hjärta...å alla har de för alltid en speciell plats i mitt hjärta.
Mamma, pappa, Jerry, Olle, Pilla, Ingrid, Ricko, alla katterna å sötisen...ni kommer för alltid vara en del av mig.
 
Puss å kram på er allihop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0