Kärlek till en annan människa...

Nu tänkte jag skriva lite om kärleken till en annan människa...en vän, en partner, en förälder, en själsfrände osv.

                                                                

                                                                Matthew <3
 

Tack för att du finns du vackra människa.
Du har tagit mitt hjärta med storm...ingen annan känner mig som du.
Du kommer för alltid vara min vän oavsett vad som händer.
Du.....förstår mig, känner mig, känner med mig, kan läsa mig, intresserar mig, tycker om mig, lyssnar på mig, bryr dig om mig....å du älskar mig!!
 
Vi har ett band som ingen någonsin kommer kunna bryta...vi förstår varandra på ett helt annat plan.
Du är absolut en av mina bästa vänner.
 
Du är en ängel med svarta vingar som tar hand om mig...du bryr dig om mig som ingen annan gjort förut.
Du är så fin, vacker, känslosam, empatisk, mysig, snäll, go, underbar,speciell å unik.
Ingen annan är som du...du vackra människa.
 
Du har min kärlek nu å för alltid.

Det var mitt sätt att beskriva en sorts kärlek.
Kärlek kan yttra sig på olika sätt till olika människor eller även djur.
Men äkta kärlek försvinner aldrig någonsin.
Den finns för alltid kvar där på nåt sätt.
 
Det var lite av mina tankar kring kärlek.
 
Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0