Lite sexfakta!!

Dagens första blogginlägg å jag tänkte skriva lite om sex.
Jag kan ju börja med att delge er dagens sexfakta:
 
Den första vibratorn tillverkades år 1869 som ett medicinskt verktyg av den amerikanska läkaren George Taylor.
Den var ångdriven, stor, tung å dyr...inget i likhet med dagens massagestavar.
 
 
 
 
Jag vet egentligen inte hur vanligt det är i dagens läge att kvinnor har en vibrator/dildo hemma...men de flesat jag känner har nog testat en i alla fall.
Det finns ju en hel uppsjö av olika modeller på dildosar...allt för att tillfredsställa kvinnan...å även mannen ;-)
Alla har ju olika smak också..å tänder på olika storlek, färg, utseende osv.
Men det jag med säkerhet kan säga är att det är ett jäkligt bra verktyg till att ha det skönt å att fler par borde ta hjälp av dessa underverk i sängen...det kan vara ett riktigt bra sätt att piffa till det mellan lakanen om man säger så.
 

 
 
 
Puss å kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0