Live porr...

I dag blev det en tidig morgon kan jag lova...vaknade kl 05.00 ungefär...pigg som en lärka.
Det är ju ta mig tusan okristligt att kliva upp den tiden ju..men å andra sidan så lär jag ju va trött som ett troll senare under dagen.
 
Har hunnit sitta vid datorn sen jag vaknade å spelat en massa spel å kollat bilder till bloggen å pratat med sötisen 2 gånger.
Har även hunnit med att se lite på porr i dag...å då menar jag inte på tvn eller på datorn...utan helt live.
Det är nämligen så att jag har en honkatt som löper å min äldsta hankatt Sumpen försökte sätta på henne.
Men det där med sex har han nog helt missuppfattat för han stod å torrjuckade uppe på hennes rygg...det såg för jäkla kul ut...ha ha ha.
 
Tänkte lägga upp bilder på de kända porrskådisarna Spunken å Sumpen :-)
 
 
       
 
 
Skriver mer senare om det händer nåt annat kul under dagen.
 
Puss å kram på er alla där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0