Så himla trött...

Är så himla trött...även fast jag sovit bra så är jag jättetrött.
Vet inte riktigt vad det kan bero på...kanske diabetesen eller bara vintertröttheten.
Ja ja..nu pratar vi om nåt annat.
 
Visste ni att de flesta män under 40 år kan få ståfräs på mindre än 10 sekunder??
Då kan man ju undra hur lång tid det tar för de över 40 år...ha ha ha.
Hittade en massa sexfakta på nätet...så då tänkte jag att jag kunde ge er ett fakta om dagen :-)
 
Annars har det inte hänt mycket idag..har mest suttit vid datorn å chattat på msn å spelat på fejjan.
Städade i morse också.
Nu tänkte jag ta en liten promenad så man inte somnar.
 
Puss å kram allihop...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0