snusk å annat..

Under dagen har det inte hämnt speciellt mycket.
Jag har diskat, småplockat, lagat mat, suttit vid datorn å pratat i telefonen...en helt vanlig dag helt enkelt.
Till middag blev det en gammal klassiker...precis sån mat som jag är uppväxt på..kokt potatis å kokt köttkorv..mums!
 
Kollade på fråga olle dokumentären på nätet idag..några gamla avsnitt.
Det är ett riktigt bra program...men när jag tittar på det så är jag ganska glad att jag tackade nej...jag skulle aldrig kunna visa mig ute igen annars.
Mycket kan jag göra...å frigjord är jag, men jag skulle aldrig kunna onanera i tv.
Där går faktiskt gränsen...även för mig.
Skillnad om jag blev förfrågad att spela in en bra porrfilm eller nåt liknande..då skulle jag nog ställa upp kanske...men det är ju en viss skillnad.
Jag menar...det är ju skillnad mellan porr som några få kollar på, medans fråga olle många av mina vänner å folk som är bekanta med mig ser på.
Man blir ju exploaterad på ett annat sätt då.
 
Har pratat med sexy i telefonen idag...å saknar honom så otroligt mycket...min bästa vän..min sötis..lilla älsklingen.
Blev sugen som fan då jag pratade med honom idag ju.
Men man kanske har tur till veckan ;-)
Då ska jag mysa som fan...mums!
 
Massa kyssar å smek till er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0