Surt kött men glatt humör :-P

Har bara tagit det lugnt idag...skööönt!
Gick på affären tidigare idag, för jag skulle köpa morötter å grädde till min kallops som jag skulle göra till middag ikväll...å när jag kom hem å skulle börja med maten så upptäcker jag att köttet är surt.
Det innebär att köttet måste varit surt redan då jag köpte det i butiken...dåligt tycker jag!!
Men nog pratat om surt kött nu.
 
Fick även höra ett nytt skämt idag som jag måste dela med mig av...den va ju så himla bra.
Så här kommer det:
 
En karl gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning. Läkaren gav honom rådet:

- När du närmar dig utlösning försök skrämma dig själv!

Mannen köpte en startpistol. Kom hem och satte igång med en 69:a med frun. Då utlösningen närmade sej brände han av pistolen.

Nästa dag gick han till läkaren.
- Hur gick det, frågade läkaren?
- Åt helvete, stönade mannen, frun bet av 5 cm av kuken, sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur klädskåpet med händerna i vädret!
 
 
 
 
Nu blir det snart att börja med maten...då exet har frostat ur frysfacket klart!
 
Puss å kram på er allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0