Testa allt????

Sitter å kollar runt på olika sidor på internet å fick iden att jag skulle blogga igen ikväll.
Det blev tal på swingers på en sida jag kollade på...det va en massa olika kommentarer om ämnet så som att
-jag skulle aldrig vilja ha sex med andra par.
-jag skulle aldrig vilja dela min partner.
-det är nog inte min grej.
 
Men jag menar ju som så att man ska prova allt minst en gång...annars vet man ju inte om man gillar det eller inte.
Eller har jag fel??
Visst finns det gränser...även för mig, men om man lever i ett tryggt förhållande å vill piffa till det med nåt nytt..varför inte testa att swinga med andra swingers??
Man kanske rent av gillar det å man kanske får ett ännu hetare förhållande!!?
 
Själv kan jag säga att det finns en hel del fantasier som jag vill prova...men jag vill ju inte prova allt, för då har man ju inga fantasier kvar å det tror jag är viktigt.
Vad jag vill testa kommer jag inte lägga upp här nu...inte än i alla fall :-p
Men kan ju ge er lite små hinter i alla fall ;-)
 
                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0