Favoritställning i sängen....

En fråga som jag ofta får ställd till mig är:
 
Vad har du för favoritställning i sängen???
 

Svaret får bli att jag har många favvoställningar, då jag gillar att variera ställning.
Sen beror det ju på vad jag är på för humör också.
 
En av mina favoriter är missionären....å det finns några favoritvarianter på den också.
Bland annat då man ligger på rygg å har upp ena benet.
 
Den är riktigt nice.
 
Sen älskar jag ju bakifrån...både när man står på alla fyra å när man står upp.
Riktigt skönt då killen kommer långt in ;-)
Å en variant av den är ju skattkistan, då tjejen ligger platt på mage..den är riktigt skön om killen är lite mer välutrustad ;-)
 
 
 
 
Sen så gillar jag att ligga sked om man ska ha mer myssex.
Det är en sexig ställning då man kan hålla på länge.
 
 
 
 
Sen gillar jag även att rida också.
Men då föredrar jag att rida då man sitter upp båda två så man kan kyssas under tiden ;-)
 
 
 
 
Så...nu vet ni lite mer om vad jag gillar för ställningar i sängen.
 
Puss å kram på er alla där ute...
 

Kommentarer
Postat av: Davve

jag skulle vilja prova alla dom ställningarna med dig plus nåra till ;) kanske även använda lite leksaker om gillar det din dirty slut ;)

Svar: he he he..ja vem vet om jag gillar det eller inte ;-)kanske lägger in nåt inlägg om det framöver ;-)
Ninna

2013-04-26 @ 00:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0