vill med just dig...

Jag står framför dig...blottar min själ för dig.
 
våra kroppar skakar av längtan å känslan av att äntligen få vara varandra nära.
Dina fingertoppar nuddar vid utsidan på mina händer...det går som en stöt genom min kropp.
Du tar tag i mina händer så att våra fingrar slingrar sig runt om varandra...du drar mig till dig, kysser mig med den intensivaste kyss jag nånsin fått.
 
Sen börjar du sakta klä av mig...du börjar med linnet å drar axelbanden åt sidan så linnet faller till golvet...jag blundar under hela proceduren.
Efter det så tar du av min bh...å när brösten kommer ur bh så kysser du dom å jag stönar till av välbehag.
Sen är det byxornas tur...de faller till golvet.
Sist så tar du mina trosor...å de drar du av med tänderna.
 
Nu står jag helt naken inför dig.
 
Du tar snabbt av dina kläder å nu står vi blottade inför varandra...jag har aldrig sett en sån perfekt kropp.
 
Vi går till sängen där du ber mig att lägga mig på rygg...sen smeker du hela min kropp...varje millimeter av den.
Vid varje beröring så ryser det till i hela min kropp, håret reser sig å jag känner hur våt du gör mig.
Sen utforskar du min kropp med din tunga...underbart.
 
Du lägger dig ovanpå mig...jag känner hur stor du är.
Sen retas du med ollonet vid kanten av min våta fitta...å vad min kropp vill ha dig.
När du till slut styr in din hårda kuk så stönar jag till av välbehag.
 
Sen knullar vi i olika ställningar en hel natt.
Du är verkligen underbar....

Kommentarer
Postat av: härliga jag (Örjan)

vilken dröm att få läsa "vill just med dig"
fantiserar om att det skulle kunna vara jag som tar hand om dig
/Kramizzar

Svar: Det gäller bara att ha lite fantasi så kan man skriva om nästan vad som helst ;-)
Ninna

2013-05-01 @ 09:26:08
Postat av: härliga jag (Örjan)

trevlig text

Svar: Tack så mycket ;-)
Ninna

2013-05-06 @ 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0