Senaste besöket i Vännäs.

Som många av er vet så håller jag ju på att flytta mina grejor från Vännäs till Kalix nu.
Var då å hälsade på hos Jerry i Vännäs för några veckor sen.
Tänkte lägga ut lite bilder från den resan här.
 
Första kvällen jag var i Vännäs så var vi på konsum där. Såg då en rolig skylt där...konstiga krukor dom har i Vännäs :)
 
 
Lilla Fossing blev så glad att matte kom "hem" så hon fick busa med mig lite. Mattes prinsessa.
 
 
Ozzy tyckte det var tröttsamt att ha matte "hemma"...skönare att ligga på bordet å bli kliad av husse än prata med matte. :P
 
 
Min fina kaktus blommar.
 
 
Så nu har ni sett lite bilder från min Vännäsresa.
Puss å kram på er allihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0