Frågestund...med och om mig :-)

Nu har jag tänkt börja med nåt nytt igen.
Det kommer vara så att de som vill får ställa frågor till mig...om precis vad som helst, så kommer jag ta att svara på en eller fler frågor åt gången.
 
 

Här kommer frågan:
 
Vad gör du helst på din fritid???
 

Svar:
 
Oj, det va en svår fråga.
Men det är väldigt olika vad jag gillar att göra på min fritid.
Ibland så vill man ju bara ta det lugnt å slappa, å då sitter jag gärna vid datorn å jag spelar en hel del spel.
Ibland så gillar jag att skriva mycket, så som egna dikter, blogga osv.
 
Annars så är jag ute å promenerar en hel del.
Jag gillar att vara ute mycket på sommaren...det kan vara allt från att pyssla i trädgården till att sitta med en kall öl å grilla.
 
Jag älskar att laga mat å expremintera i köket så jag tillbringar en hel del tid i köket.
Ibland bakar jag också.
 
Sen gillar jag väl som många andra att kolla på film å lyssna på musik.
Musik är en stor del av mitt liv å jag skulle aldrig kunna leva utan musik.
 
Pysslar gärna en hel del också då jag målar mycket, scrapbookar osv.
 
Jag gillar också att fota en hel del.
 
Men sen så gillar jag också när det händer mycket saker omkring mig...det kan vara fester, olika aktiviteter osv.
Sen är jag väldigt social också å gillar att umgås med folk å hitta på saker.
 
Jag hoppas att du som ställde frågan har fått ett vettigt svar nu.
Men som sagt var så är det väldigt olika vad jag gillar att göra på min fritid...allt från att ta det lugnt å fiska till att partaja å vara väldigt social :-)
 
 
 
 
 
 
 
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0