Homosexualitet...

Nu tänkte jag ta upp ett väldigt laddat ämne för många å det är homosexualitet.
 
Härom dagen så hade jag en diskussion med en kompis om just homosex.
Han sa då att det var mer okej om 2 tjejer hade sex än om 2 killar hade sex....å det retade mig som fan.
Varför ska många killar ha sån himla bögfobi???
Det är väl minst lika naturligt som att 2 tjejer har sex??
 
Personligen så tycker jag att all kärlek är vackert...så länge båda parter är med på det...oavsett kön.
Kärlek ska ju vara en känsla...inte baserat på vad man har mellan benen...eller har jag fel??
Å vad är mer vackert än att visa sin kärlek med kroppen....smekningar, kyssar, kramar, sex osv.
 
 
 
I somras såg jag två tjejer som kysste varandra...å det var så vackert...men det är ju minst lika vackert om två killar kysser varandra.
 
Å jag kan inte förstå killar som älskar att ha analsex...tjatar på sin tjej...å sen har världens största bögfobi.
Jag menar...hur tror dom att bögar har sex då???
Å jag menar...bara för att man är bög så behöver man ju inte gilla analt...det finns ju andra sätt att visa sin kärlek på också...inte bara genom analsex...kyssar, smek, runk osv...är väl också bra sätt??? eller????
 
 
 
Kärlek??
 
 
Kärlek??
 
 
 
Kärlek??
 
 
Ja för mig så visar alla de här tre bilderna personer som är kära...å inget är mer eller mindre äckligt!!!
Så nu vet ni vad jag anser om homosexualitet.
Å vet ni vad....det smittar inte!!!
 
Puss å kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0