Lite matbilder på sånt jag har gjort...

Här kommer lite bilder på mat som jag har gjort...
 
 
En av mina kycklinggrytor.
 
 
 
En hamburgertallrik.
 
 
 
 
Stekt fläskfilé med hasselbackspotatis å bearnaisesås.
 
 
 
 
2 rejäla köttfärslimpor innan de åkte in i ugnen.
 
 
 
Thailändsk köttfärssås.
 
 
 
 
En fläskfilé gryta med kokt ris.
 
 
 
Fläskpannkaka.
 
 
 
 
En gryta/pastasås med svamp å massa andra grejor. Serverades med färsk vitlökspasta.
 
 
 
 
Inte så bra resultat...men en hemmagjord rulltårta med egengjord hallonfyllning.
 
 
 
 
Kryddris med panerad å friterad kyckling.
 
 
 
 
Pankopanerad kyckling, hemmagjord klyftpotatis å en kantarellsås.
 
 
 
 
Hemmagjord tårta :-)
 
 
 
 
Sista bilden får bli på min fina sockerkaka :-P
 
 
 
Så...nu har ni fått se lite av vad jag har gjort i köket.
Puss å kram poå er allihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0