Matsex...

Eftersom jag skriver en hel del om sex och om mat så tänkte jag nu skriva om ett ämne som kombinerar de stora intressena i mitt liv....Matsex :-)
 
Själv så har jag faktiskt inte testat så mycket matsex...men det finns ju folk som tar matsex till en högre nivå.
Det finns dom som har sex med olika matprodukter...tex en gurka, morot eller liknande matvaror...både analt å vaginalt.
Personligen så är det inget för mig...jag menar ju som så att man lika gärna kan köpa en dildo eller liknande istället för att slösa på maten....för jag antar att folk inte äter tex gurkan sen.
Det vore ju för nasty om ni frågar mig.
Å om min kille skulle komma å fråga mig om jag vill köra in en gurka i analen på honom så skulle svaret inte bli bra...då skulle jag svara honom att han kan leta upp en bög som vill göra det på honom istället.
Jag menar...ett finger går bra, men inte en hel gurka...det skulle kännas skumt.
 
 
 
Sen finns det ju lite mildare varianter av matsex också.
Tänd lite levande ljus, sätt på lite stämningsfull musik, ta din partner till sängen(eller annat valfritt ställe) å ta fram lite grädde, chokladsås, honung eller nåt annat man tycker om.
"Måla" varandras kroppar med mat å slicka sen upp det....sexigt förspel även om det blir kladdigt.
Det är väl nåt som jag mer skulle kunna tänka mig att ha...hellre än en gurka i sheriffen..ha ha ha.
 
 
 
Å sen finns det ju dom som tar matsex till en helt annan nivå.
De kan låtsas att de grillar varandra...eller binda varandra som en kassler å liknande.
Det finns faktiskt dom som har byggt en stor grill för att en människa ska kunna få plats på den...sen smetar de in tex en tjej i grillolja å så får hon lägga sig på grillen.
Lite väl sjukt för min smak...men alla får göra vad de vill så länge de inte skadar andra.
 
Näe jag håller mig till sensuellt sex med lindrigare matsex.
 
 
 
Puss å kram på er alla där ute....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0