oj oj oj...så jäkla jobbigt!!!

Nu tänkte jag verkligen skriva om hur det är att sluta snusa.
Nu är jag helt snusfri å det känns för jäkligt.
Jag älskar ju känslan av att ha en snus inne....smaken...ja allt....men jag måste sluta snusa nu...det är bara så.
 
För det första så är det dyrt, för det andra så skadar det tänderna å för det tredje så finns det ju vissa killar som inte gillar att kyssas med en tjej som har snus inne.
Inte för att jag slutar för någon annans skull...men ändå.
 
Jag saknar att ha nåt under läppen, jag saknar smaken, jag saknar att hålla i en snusdosa, jag saknar lukten...ja jag saknar allt med snus.
Men nu är det ju som det är...så önska mig lycka till allihop!!
 
Puss å kram på er alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0