Världens största bröst...

Här kommer dagens sexfakta:
 
Världens största bröst satt på en kvinna (naturligtvis) och vardera bröstet vägde 19,8 kg och hade en omkrets på 83 cm.
 

Det kan jag kalla stora bröst...snacka om att hon skulle ha ont i ryggen.
Jag vet ju bara hur ont i ryggen jag kan ha ibland...å då har inte jag världens största bröst.
Stackars kvinna säger jag bara...kan inte vara roligt att ha så stora.
Hur får man tag i kläder å framförallt bh som passar???
 
 
Hur snyggt är det här egentligen???
Näe fy tusan vad fult...tycker personligen att det ska vara naturliga bröst.
 
 
Å så länge tjejen som bär brösten är nöjd så är det okej tycker jag.
 
 
 

Bröst kommer i alla varianter å modeller å storlekar...å alla bröst är vackra på sitt sätt.
Sen vad man tänder på är ju en helt annan historia.
 Så nu vet ni hur stora världens största bröst är.
 
Puss å kram på er alla där ute...
 
Ps det är inte mina bröst på nån av bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0