Vill ha nåt nytt att leka med...

Sitter här i min ensamhet å funderar lite...å den här gången handlar det om sex...eller rättare sagt mer om närhet.
Hittade ett jobb som jag verkligen hade velat ha...inom sexbranschen...men kunde inte söka det för man skulle ha körkort.
Å det fick mig att kolla lite på nya prylar.
 
Vet ni vad jag skulle vilja handla nu???
Klart ni inte vet det....men jag skulle vilja köpa lite sånt här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk er att ställa ut levande ljus i ett mörklagt rum, ta fram en flaska värmande å ätbar massageolja å sen gå lös på en snubbe med massageoljan å sen en fjäder.
Riktigt få ge ordentligt med njutning....mums!!
Å sen få samma behandling själv naturligtvis ;-)
 
Tänk på det ni...Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0