Barnprogram jag minns!!

Tänkte dra igång en ny sak här...barnprogram jag minns.
Jag kommer ta upp barnprogram å liknande som jag minns från min barndom...det som jag kallar för riktiga barnprogram!!
Mycket av dagens barnprogram tycker jag verkligen är skit...då jag var liten var programmen nåt man kunde lära sig nåt av...de var underhållande å ändå ganska välgjorda med tanke på dåtidens teknik.
Det var inga program där otecknat var dubbat, å de bara sprang runt å sköt på varandra osv.
 
Den här gången kommer jag ta upp en av mina absoluta favoriter då jag var liten....Björnes magasin då Jörgen Lantz var Björne...då var programmet bra...numer tycker jag det bara är en massa dravel.
 
 
 
http://youtu.be/cHEw9JfxHiY
 
När jag var liten så missade jag inte många program då Jörgen Lantz var Björne.
 
Så...nu har ni fått höra ett barnprogram jag minns.
 
Puss å kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0