Nytt år...nya mål å drömmar...nya saker att utforska

Välkommen till min blogg detta nya år.
Nu är det ett nytt år igen å nya utmaningar väntar oss alla.
Mina utmaningar för i år blir att försöka sluta snusa, kanske minska lite i vikt å leva livet!!!
 
Det här året ska bli ett år värt att minnas för mig...det ska bli det bästa å roligaste året på väldigt länge.
Bara att försöka sluta snusa blir en utmaning i sig...men jag ska lyckas...man mår ju så mycket bättre då man är nikotinfri.
 
 
 
En annan grej som ska förgylla mitt år är att jag ska försöka gå ner lite i vikt...men det får bli en senare utmaning...först sluta snusa!!!
Det är inte så mycket för mitt utseende som jag vill gå ner i vikt...utan för min hälsas skull!!
Jag har ju fått diabetes som ett brev på posten pga min övervikt...å jag vill verkligen ta tag i mitt liv igen å börja må bra...både fysiskt å psykiskt.
 
 
 
 
Så nu vet ni lite mer om mina kommande projekt.
 
Puss å kram på er allihop...

Kommentarer
Postat av: Martin

bara bränna mer än du stoppar i dig. har hört man bränner massor när man har sex så du får lov att ha mer sex helt enkelt...

Svar: Hahaha...ja jag får börja ha mer sex :-PGäller det även sex med sig själv då också?? ;-)
Ninna

2013-05-01 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0