Sjuk....

I dag tänkte jag klaga ur mig om att vara sjuk.
Är riktigt förkyld nu....å det har jag tusan inte tid med.
Ont i kroppen, svettas å fryser om vartannat, feber, hosta, massa slem, snorig å täppt i näsan om vartannat, det bara river i halsen då jag hostar å jag får blodsmak i munnen........tycker riktigt synd om mig själv!!!!
 
Det värsta är ändå inte att vara sjuk...det är att vara sjuk utan att nån tar hand om en.
Vill ha mamma här nu ju!!!
 
När jag är sjuk så blir jag som ett litet barn igen...jag vill bli ompysslad av mamma.
Hon ska tycka synd om mig, gå å handla glass å annat bra åt mig å bara ta hand om mig å finnas där för mig.
 
HATAR verkligen att vara riktigt sjuk!!
 

 
 
 
 
 
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0