Saknaden gör så ont...

Saknaden efter dig gör så vansinnigt ont.
Jag saknar verkligen allt med dig mitt underbara hjärta.
 
Känslan när din hud möter min...nästan som små stötar av elektricitet.
Doften av din varma hud, som blandas med min.
Känslan av ditt tjocka hår mellan mina fingrar.
Hettan av dina mjuka läppar när de möter mina.
Din rösts tonfall då du viskar i mitt öra att du älskar mig.
Glädjen av att bara vara dig nära.
Tryggheten jag känner med dig.
Känslan jag får i kroppen av att se dig le.
Känslan av att komma dig närmare då vi ligger å pratar om kvällarna.
Att få ligga på ditt bröst å bara känna en enorm trygghet å kärlek.
 
Jag saknar helt enkelt allt med dig min älskling.
 
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig å jag älskar dig bara mer å mer för varje dag.
Det känns som att min kärlek till dig aldrig kommer ta slut.
 
 
Till dig min älskade Jimmy...
 

Kommentarer
Postat av: jimmy

Älskar dig mest av allt min kära ängel varje sekund,minut och timme med dig är något jag värderar högst i världen :)

Svar: Detsamma hjärtat.Utan dig så känns allt meningslöst å trist...
Ninna

2013-08-15 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0