Kan inte beskriva hur jag känner...

Den senaste tiden har det hänt en hel del i mitt liv.
 
En person som stod mig nära har jag fått helt andra känslor för...man tror att man ska kunna vara vänner, men det är tydligen inte alltid det funkar.
Att en annan människa kan driva en till vansinne så enormt mycket...jag blir galen på honom.
Han är så himla på att det känns som att han kväver mig ibland.
Ibland känns det som att han hittar på ursäkter bara för att jag ska prata med honom.
Jag kommer på fler å fler saker hela tiden som bevisar på att han drar på sanningen...tror det är dags att verkligen ta ett allvarligt snack med honom.
Men nog pratat om tråkiga saker.
 
 
Måste ju även säga att jag har fått världens bästa pojkvän också.
Jag hade verkligen inte kunnat hittat en mer perfekt människa som passar mig så bra.
Vi är verkligen som Yin & Yang...han är den sista perfekta pusselbiten i mitt liv...den biten som jag alltid känt har saknats men aldrig förstått vad det varit som fattats.
 
Han är verkligen en underbar ängel...å jag älskar verkligen allt hos/med honom.
Han är helt underbart söt då han sover...å han har världens vackraste ögon å de mjukaste läpparna i historien.
 
Han är så otroligt omtänksam å ingen annan människa har nånsin fått mig att känna mig så älskad eller bekväm med mig själv som han får mig att känna.
Han säger varje dag att han älskar mig å hur vacker han tycker att jag är.
Hans sätt att röra vid mig är helt magiskt å ingen annan har nånsin fått mig att reagera som han får mig att göra....på alla plan...kroppsligt, andligt å själsligt.
 
Jimmy Wikström...du är mitt allt.
Du är lika viktig för mig som luften jag andas eller vattnet som ger mig näring.
Jag kan nästan inte titta in i dina underbara ögon utan att få tårar i mina.
Du berör verkligen hela mig så starkt.
Känner mig som den lyckligaste tjejen i världen som vunnit högsta vinsten i kärlekens lotteri.
Du kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta!!!
 
Kyss min underbara "tenshi"

Kommentarer
Postat av: Tenshi

Känner så mycket kärlek för dig hjärtat att ord ej kan beskriva hur jag känner, du är viktigast i världen för mig min underbara hime ;)

Svar: Detsamma hjärtat...älskar dig mest av allt å lite till ;-)
Ninna

2013-06-13 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0