nu ska det gamla ut....

Nu är jag less...nu har/ska det bli ändringar i mitt liv.
In med det nya å ut med det gamla å ruttna.
 
Är less på att vissa människor tror att de kan behandla mig som sin personliga lilla leksak å att de därför kan behandla mig hur som helst.
Finns framförallt en person som behandlat mig väldigt illa å sårat mig om å om igen.
Nu finns han inte kvar bland mina vänner på fejjan...å inte heller på min skype...jag har sagt vad jag tycker å jag känner mig stolt över att jag för en gångs skull sagt ifrån å visat var skåpet ska stå.
 
Han har verkligen tryckt ner mig genom lögner å hårda ord...kallat mig bland annat för elefant ena dagen å sagt att han älskat mig nästa dag.
Han har fått mig att känna mig så extremt utnyttjad å värdelös att jag inte kan kalla det annat än psykisk mobbing.
 
Men nu är det slut på det...nu står jag upp för mig själv å säger STOPP!!!!
 
http://youtu.be/65MdvRg05B4
 
 
 
Puss å kram på er alla där ute...
 

Kommentarer
Postat av: Martin

ibland måste man vaska bort allt skit för att hitta guldklimpen man söker.. synd att du inte hittade ditt guld i honom

//Martin

Svar: Jo man måste ju det...men nu har jag verkligen hittat en diamant istället.Bara det bästa är gott nog ;-)
Ninna

2013-06-30 @ 14:44:37
Postat av: Martin

så sant så :)

//Martin

2013-06-30 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0