Frisyrer då jag var liten...

Tänkte skriva lite om frisyrer då jag var liten.
 
När jag var liten så var det min mamma som klippte mig...tyvärr.
Hon klippte mig alltid som en pojke...helst i hockeyfrilla.
 
Då trivdes jag väl i det, men nu när man ser tillbaka på det hela så skäms man ju nästan ihjäl sig...ha ha ha.
Jag ville sällan kamma mig då jag var mindre å det gjorde ju inte saken lättare att jag hade självfall i håret å fick världens tovor då jag var ute å lekte å kröp i skogen osv.
När mamma skulle kamma mig så skrek jag rakt ut...så ont gjorde det.
 
Fast å andra sidan så räckte det att hon tog fram borsten så skrek jag...ha ha ha.
 
Då man var riktigt liten så va det inte så farligt.
 
 
   En bild på mig i lekis....ingen hockeyfrilla än...ha ha ha.
 
 
 
   En bild på mig i ettan, tror jag det var. (snygg frilla va??)
 
 
     En bild på mig då jag gick i tvåan, tror jag.  (nästan samma frilla)
 
 
    I fyran så va det inte hockeyfrilla, men långt å lockigt hår blev trassligt.
 
 
   I sexan hade det blivit kort å mer lättskött.
 
 
   I nionde klass så va det fortfarande kort å lite mer välvårdat.
 
 
   För ca 2 år sen var det långt igen, men mer välskött långt :-)
 
 
Förra sensommaren va frisyren ganska bra tycker jag..trivs jättebra i den frisyren.
 
 

Kommer lägga in fler bilder på mig då jag var ung/yngre nån dag framöver.
Men det var ett litet axplock över gamla frisyrer i alla fall.
 
Puss å kram på er allihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0