Hur ser min tillvaro ut om fem år???

Den här frågan fick jag för ett bra tag sen, å jag har fortfarande inget vettigt svar på den.
 
Den här frågan kan man utveckla i det oändliga å jag har säkert 1 000 svar på den beroende på när man frågar mig å vilket humör jag är på när ni frågar.
 
Visst kan jag svara att jag skulle vilja ha hus, man, hund å körkort, med en volvo på gården, men det är ju inte riktigt sanningen.
Visst skulle jag vilja ha en man som jag kan ägna min tid åt, men just nu trivs jag ganska bra så som jag har det.
 
 
Svenssonliv i all ära, men nej tack!!
 
En sak som jag vet att jag vill uppnå å ha om fem år å som alltid finns med då frågan kommer på tal är att jag vill ha en stadig inkomst.
Jag vill antingen ha ett fast jobb, eller gifta mig rikt...ha ha ha.
Helst av allt vill jag jobba med det som intresserar mig, inte bara det som är mest bekvämt å som finns mest jobb av.
Jag skulle vilja våga att ta en helt ny vändning i mitt karriärval, men det kommer jag inte ta upp nu.
 
 
 

Mitt boende om fem år är nog ganska osäkert.
Jag skulle ju helst vilja bo i ett hus, men jag tror att jag skulle vilja bo som i ett litet kollektiv....kanske vara 2 tjejer å 2 killar som bor i hop å delar på allt...oj så skönt det skulle vara.
En väldigt praktisk lösning om ni frågar mig.
 
Ja ja...nu vet ni åtminstone lite mer om hur jag tänker...tror jag.
Men det var åtminstone svaret på frågan, även om det var ett väldigt luddigt svar.
 
Puss å kram på er alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0