Rebell???

Var ute på promenad idag...kanske i en lite annorlunda utstyrsel...men jag kände mig sexig ;-)
 
 
Jag kan säga att det blev några blickar när man gick på byn...ha ha ha.
Men å andra sidan så gillar jag ju att provocera lite...å det verkar som att folk blir provocerade om en tjej i min storlek klär sig som man vill å gillar att synas.
Man ska inte ha lite mer åtsittande kläder, man ska inte sticka ut, man ska inte känna sig sexig, man ska inte synas...man ska helst klä sig i pösiga kläder med gråa färger, man ska inte visa hud osv...jag säger bara en sak..... UP YOURS!!!!!
 
jag klär mig exakt som jag vill...vill ni inte se hur jag klär mig så behöver ni inte titta!!!
 
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer
Postat av: Davve

Ja det är sexigt när lite mulliga tjjer klär sig sexigt och provocerande. jag hade blivit glad i byxan av att se dig på stan ;)

Svar: Det låter ju riktigt bra.Ja man ska klä sig som man vill å inte som andra tycker....så länge man trivs med sig själv så ;-)
Ninna

2013-04-04 @ 03:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0