Vad får mig att bli kåt???

Jag tycker det här är en jättesvår fråga å kanske lite privat att ta upp här...men jag har ju sagt att jag ska ta upp allt i min blogg så det är väl bara att bita i det sura äpplet helt enkelt.
 
Det finns mycket som kan göra mig kåt eller upphetsad faktiskt.
Det kan ju vara allt från att kolla på porr tillsammans med en partner, till att bli kysst på halsen...men ska försöka göra ett försök att svara så gott jag kan.
 
Om man ska gå till utseendet hos en kille till att börja med:
Nåt som är bland det första jag kollar på hos en kille är rumpan...en snygg häck är ju aldrig fel :-)
Sen är armarna på en kille nåt som kan vara sexigt...de behöver inte inte vara grova armar, men det som är sexigt med armarna på en kille är om de har såna där utstående blodådror ;-)
En grov nacke kan också vara sexigt.
Sen är ju ögonen å leendet på en kille sexigt ibland också.
 
Om ska gå på utseendet hos en tjej då:
Nåt som är sexigt på en tjej är om hon är lite mullig...gillar inte beniga tjejer.
Stora bröst är också sexigt.
Nåt som jag gillar på en tjej är också långt hår ;-)
Men sen är det även som hos killar att leendet å ögonen hos en tjej kan vara sexigt som fan.
 
      
Den här killen har sexiga armar enligt mig.
 
 
Det här är en sexig häck enligt mig ;-)
 
 
 
Det här är en supersexig tjej enligt mig..men hon kunde gärna fått vara lite större ;-)
 
 
 
Om man ska ta det sexuella som kan göra mig upphetsad å tänd så är det inte utseendet hos en person.
 
Att kolla på porr med en partner kan vara riktigt hett tycker jag.
Onanera ihop är också riktigt hett.
En sak som får mig galen är när jag blir kysst på halsen eller när nån leker med mina bröst...suger, klämmer, smeker å leker med mina bröst.
 
Det kan även göra mig tänd att ha sex på lite udda platser å vara utsatt för den grejen att kunna bli påkommen.
En annan sak som kan få mig rejält upphetsad är att få bekräftelse å att jag känner mig sexig å snygg.
Att få en komplimang, eller en blick av någon kan vara riktigt hett.
 
Å en sak som verkligen tänder mig är att gå å kåta upp varandra under en hel dag utan att få släppa lös sina lustar.
kanske ha kjol å gå utan trosor under...kyssa sin partner ömt å sexigt utan att gå vidare...ge varandra heta blickar...råka röra vid den andra personen då man går förbi eller liknande ;-)
 
 
Så...nu vet ni lite mer om vad som kan tända mig.
Puss å kram på er alla där ute...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0