Veckans barnprogram jag minns...

Här är veckans barnprogram jag minns:
 
5 myror är fler än 4 elefanter.
 

Det här är riktig kult för mig å det var ett riktigt bra barnprogram.
Man lärde sig en massa..framförallt om alfabetet..då varje program handlade om en bokstav.
 
Det var Magnus Härenstam, Brasse Brännström å Eva Remaeus som tog med oss på en resa genom alfabetet å bokstävers betydelse.
 
 
 
http://youtu.be/8go9rVXqEWI
 
 
Det var både ett underhållande program men även lärorikt.
De här tre personerna lärde ut en massa på ett roligt sätt.
Det fanns en struktur i programmet med återkommande figurer fast med olika bokstäver.
En stor favorit för mig är de två tecknade elefanterna i olika storlek...de hade så häftig röst.
 
 
 
 
Puss å kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0