Gång på gång....

Han tryckte sig mot mig å jag kände hans reaktion på mig å min kropp.
 
Han var 20 år äldre än mig, men han höll sin kropp i trim å han var riktigt snygg.
Han tryckte sina läppar mot mina å jag fick en öm, men samtidigt het kyss.
 
Kyssen blev intensivare å intensivare...våra händer började utforska varandras kroppar.
Vi gick in i sovrummet...han kysste mig igen å det gick en ilande känsla genom min kropp...han var så het tänkte jag.
Han började klä av mig...plagg efter plagg föll till golvet.
Där stod jag nu naken framför denna äldre man som jag visste ville ha mig.
Jag började klä av honom...men han verkade inte tycka att det gick snabbt nog så han hjälpte till.

Nu stod vi blottade inför varandra.
Han bad mig att lägga mig på sängen...jag lät honom ta kommandot.
Kyssarna haglade över min kropp...från halsen å neråt.
Jag kände hur han verkligen var ute efter att tillfredsställa mig.
 
 
När han närmade sig min våta å varma fitta så stönade jag till.
-Ska jag sluta frågade han?
-Nej absolut inte sarade jag med en tung å stönande röst.
 
Han kysste å slickade mina läppar..retades riktigt mycket.
Han särade på läpparna å jag stönade till högt då han nuddade min klitoris med sin tungspets.
Han var så skön.
 
Han slickade mig länge å jag blev bara våtare å våtare.
-Jag älskar att du blir så våt för mig viskade han.
-Mmmm kunde jag bara få fram.
 
Sen började han smeka mig med fingrar, händer å en liten vibrerande leksak.
Jag kände hur värmen steg i min kropp.
Jag hängav mig helt till hans behandling.
 
Han ökade takten å den värmande känslan steg....jag var riktigt nära nu.
Takten stegrades upp ytterligare.
Hela min kropp spändes å jag fick min första orgasm...det blev blött å det enda han sa var ordet Härligt å tittade mig djupt in i ögonen.
 
Jag trodde att det var klart nu...men han bara fortsatte med sin behandling.
Om å om igen fick jag orgasm på orgasm.
Till slut tappade jag räkningen.
 
Efter ett antal orgasmer...så la han sig ovanpå mig...å äntligen trängde han in i mig.
Äntligen fick jag känna hans hårda kuk inne i mig.
Det var underbart skönt.
 
Han knullade mig i missionären ett tag.
Sen bad han mig att ställa mig på alla fyra.
Jag ställde mina knän mot sängkanten så han fick stå upp...sen började han knulla mig hårt.
Vi kom efter en stund tillsammans i en underbar orgasm.
 
Vi la oss på sängen å jag strök över hans rygg...oj vad svettig han är.
Han hade verkligen arbetat hårt...å det blev mitt livs underbaraste knull.
 
 
 
 
Nu har ni fått läsa en till porrig novell.
OBS!! den är bara påhittad ;-)
 
Puss å kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0