Kärlek till en vacker människa....

 
 
Du är verkligen kärlek personifierad.
 
Du är i mina ögon en perfekt människa...hela din själ, hjärta, kropp, utseende, sinne, röst...
Du får mitt hjärta att slå så hårt å mina känslor för dig växer bara starkare dag för dag...minut för minut...sekund för sekund.
 
Med dig vill jag dela resten av mitt liv...det ska för alltid vara du å jag min älskade.
Likt en ängel kom du in i mitt liv å rörde om hela min själ, hjärta å tro på kärleken.
Du har tagit mig med storm du vackra människa.
 
Med dig vill jag vandra på jorden resten av mitt liv...med dig vill jag åldras.
 
Du kan verkligen läsa mig som en bok å du vet vilka knappar du ska trycka på för att få igång mig.
Du kan tända mig med ett litet ord.
 
Vi hör ihop likt Yin & Yang...å vi kommer för alltid vara sammanlänkade.
 
Jag älskar verkligen dig...
 
 
Sluta aldrig att älska mig..så slutar jag aldrig att älska dig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0