Önskelista....

Tänkte att jag skulle snickra ihop en lite provisorisk önskelista...jag fyller ju 30 år den 25 Juni. :-)
Sen kanske jag kompletterar den lite eftersom osv.
Listan är utan inbördes ordning:
 
 
1.  Ett vibrerande ägg...helst sladdlöst, för lite extra krydda själv å dels med någon ;-)
 
 
 
2.  En halsbandskedja i silver, storlek ca 60 cm.
 En tunnare variant så man kan ha berlocker på.
 
 
 
 
3.   Crystal head vodka flaska. Bara för att flaskan är såå snygg ;-)
 
 
 
4. Stiftelsens skiva Ljungaverk.
 
 
 
5. Presentkort på kläder.
 
 
 
 
6.  Upplevelser. Roliga saker att hitta på med folk jag tycker om. Fester, hotellvistelser, shopping mm mm
 
 
7. Nya knivar till köket. Skulle vara guld värt att få ordentliga knivar.
 
 
 
 
Sen vill man ju alltid ha annat småkrams som smink, nagellack, parfymer osv...man är ju inte mer än tjej ;-)
 
Så..det var en början på min önskelista.
 
Puss å kram på er alla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0