Tillsammans är vi ett....

Du har fått mitt hjärta att slå igen.
Du har fått mig att le.
Det är du som får mig att vilja kliva upp på morgonen...det är du som är värt något.
 
Utan dig så känns allt meningslöst å tråkigt...å utan dig så känner jag mig inte trygg.
 
Du är så underbar att det inte kan beskrivas med ord.
Lyckan jag känner med dig har jag aldrig känt förut.
 
I mitt hjärta finns ingen annan än du...å du kommer för alltid vara den som mitt hjärta slår för.
Mitt hjärta slår för dig å ingen annan.
 
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig å hur mycket du betyder för mig...inte heller hur vacker jag tycker du är.
 
Du är verkligen vacker...sexig, mysig, snällaste killen jag mött, det mest underbara i denna sorgliga värld.
Du har ögon som man bara vill drömma sig bort i...en famn som man aldrig vill lämna...läppar som man aldrig vill sluta kyssa.
 
ALLT med dig är verkligen perfekt.
 
Jag har aldrig någonsin känt sån kärlek till en annan människa tidigare.
Du är verkligen den stora kärleken med stort K.
 
JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!!!!
 
 
 
 
Din för alltid min ängel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0