Grillstund vid älven.

I fredags kväll (alltså i går) så drog älsklingen med mig på en väldigt mysig grillning vid älven här i Kalix.
Mörkret hade lagt sig å det var sååå mysigt.
 
Han hade handlat helt själv å han hade överraskning med också så jag fick inte veta vad han packade med.
 
På väg ner till älven så lyste alla lampor så mysigt på andra sidan älven å speglades så fint i vattnet...helt underbart å romantiskt var det.
 
 
 
Älsklingen tände elden, fixade grillpinnar...å där satt vi å grillade korv i skenet från elden.
 
 
Jag är verkligen glad för att jag har en sån underbar karl i mitt liv må jag säga.
Han är ju bara helt makalös.
 
 
 
När vi hade grillat klart så kom han med världens gulligaste överraskning.
Han hade verkligen tänkt till där.
 
 
Så...nu har ni sett lite av min grillkväll med mitt hjärta.
 
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0