Lite bilder på mat jag gjort senaste tiden.

Tänkte lägga ut lite bilder på mat jag gjort den senaste tiden (då jag varit dålig på att blogga).
 
Lite grillat kött, pommes frites å lite grönt.
 
 
Smördegsinbakad fläskfilé med grönsaker å ris till.
 
 
Hemmagjord schnitzel, egengjord klyftpotatis å lite svamp som jag fräst med andra grönsaker.
 
 
Gräddstuvad pytt i panna med stekt ägg och rödbetor.
 
 
Farfars förfall.
 
 
Lite hemmagjord pytt i panna med lite grönsaks å korvfräs.
 
 
Korvstroganoff med ris å grönsaker. Lite chillisås ringlat över det hela.
 
 
Ingefärskyckling å ris.
 
 
Varma mackor i form av tortilla med god fyllning.
 
Så...nu har ni sett lite mat igen.
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0