Lite som hänt sen sist.

Har ju varit ganska dålig på att blogga på sistone...å mycket har med att göra att jag nu har flyttat till min underbara pojkvän i Kalix.
 
Det har hänt lite sen sist kan jag lova.
Vi har varit på barndop, umgåtts med Jimmys släktingar å familj, fixat mycket praktiska saker osv.
 
Har verkligen förälskat mig i hela Jimmys familj å släkt...å min svärmor Mona å hennes karl Mickes hundar...Thilda å Lova...helt underbara är dom.
 
Lilla Lova.
 
Lilla Thilda.
 
Som ni ser så är de verkligen helt underbart vackra.
 
Var ute en kväll med hjärtat å gick i Kalix...satte oss i en park...å det var så mysigt.
 
Parken vid hotell Valhall i Kalix.
 
 
Sen har min underbara älskling fått sina nya glasögon som jag var med å valde också...å han blev såå snygg.
 
Fan vilken snygg karl jag har.
 
Var en helg hos svärfar å Cissi...Jimmy å hans lillebror hjälpte dom med veden.
Hade hur mysigt som helst.
Jag å Jimmys Lillasyster Miranda plockade blommor.
Hon är verkligen en av de sötaste barnen som finns...hade nästan velat ha henne själv.
 
Bröderna samarbetar...sida vid sida
 
Lillebror fick ont i ryggen å kom på ett sätt att skona ryggen på....alla sätt är bra osv..hehe.
 
Världens sötaste lilla jänta.
Innan vi var klara så hade vi en fin liten bukett med blommor.
Sötast var ändå då vi gick å plockade blommorna å hon plockade sockerärtor å kom med en ärtskida till mig å pillade ut ärtorna ur den å sa:
-De här kan ni ju ta hem å ha till middag.
Söta unge...det var typ 4 ärtor...men hon ville ju bara väl :-)
 
 
Det var våran helg på Risön hos svärfar.
 
En dag så regnade det ganska kraftigt å slutade tvärt.
Då såg vi 2 regnbågar.
 
Tyvärr lyckades jag inte fånga båda på bild.
 
 
Sist men inte minst så tänkte jag lägga ut en bild på mig å hjärtat.
Det här händer varje dag...massa kärlek.
 
 
 
 
Så..nu har ni sett lite av allt det som hänt sen sist.
Puss å kram på er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0