Kärlek till en annan människa <3

Måste bara skriva lite om min kärlek till en annan människa...till min underbara pojkvän, till min vapendragare i vått å torrt, till min mysiga nallebjörn...till min underbara Jimmy <3
 
Sitter här å funderar över livet å vilken underbar tur jag har som har lyckats få tag i en sån fin pojkvän.
Det finns verkligen inget som han inte skulle göra för mig...å jag för honom.
 
- Han tar hand om mig då jag är sjuk å mår dåligt.
 
- Han finns där om jag behöver prata.
 
- Han ger mig kärlek å ömhet i överflöd.
 
- Han hjälper till hemma.
 
- Han "vågar" testa på nya saker för min skull.
 
- Han skulle offra sina sista pengar om jag behövde nåt.
 
- Han låter mig välja film.
 
- Han ställer alltid upp.
 
- Han skulle skydda mig med allt han har om jag var i fara.
 
Han är helt enkelt underbar å jag kan säga att jag älskar honom över allt annat i hela världen.
 
 
 
 
Det finns verkligen inget som jag inte skulle göra för dig heller min underbara "tenshi".
Du är det mest underbara å dyrbaraste jag har.
 
ÄLSKAR DIG TILL MÅNEN OCH TILLBAKA ÄLSKLING!!!!
 

 
 
Massa pussar till dig mitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0